top of page

Garantie en retourneren

Niet bundelproducten kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling, indien ongebruikt en in de originele staat binnen 14 dagen worden geretourneerd. Neem voor retouneren altijd contact met ons op. Indien gebruikt, wordt er geen restitutie aangeboden, tenzij het product defect is. Voor defecte producten zie onderstaande garantie. Als er bij aankomst schade aan de producten is, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Alle betaalbaarheidsbundels worden op bestelling op voorraad gehouden, en als zodanig zullen annuleringen na 48 uur resulteren in een herbevoorradingskosten van 20% om de douane- en verzendkosten naar ons in Nederland te dekken.

 

Neem voor alle problemen zo snel mogelijk contact met ons op.

Bells Bumz-garantie

 

Bells Bumz en Bottomz Up biedt een garantie van 12 maanden voor de oorspronkelijke koper vanaf de aankoopdatum (niet de datum van eerste gebruik) op alle herbruikbare luiers en overbroekjes, zolang ze redelijkerwijs zijn gebruikt. Aankoopbewijs is vereist.

​

De garantie strekt zich uit tot alle onderdelen van de luier zoals sluitingen, elastieken en PUL. Bells Bumz-luiers zijn gemaakt om lang mee te gaan, hoewel ze, zoals alle dingen, uiteindelijk tekenen van slijtage zullen vertonen. Ze gaan langer mee als je ze goed verzorgt.

​

Om aanspraak te maken op de garantie moet je de wasinstructies van Bells Bumz hebben gevolgd:

• Wassen op een programma van 40 graden (maximaal 60 graden) met wasmiddel 

• 1400 maximale centrifugesnelheid

• drogen op laag indien nodig, maar was niets met PUL (waterdichte laag) 

• Verwijderd houden van directe warmtebronnen zoals radiatoren. 

• Vermijd luiercrème behalve die goedgekeurd voor stof. 

• Bleekmiddel en wasverzachter mogen nooit worden gebruikt

​

 

De Bells Bumz-garantie dekt niet: 

• Lekken - Dit is normaal gesproken een probleem met de pasvorm of het absorptievermogen.

 • Een item waar problemen zijn veroorzaakt door onjuiste zorg, misbruik, verkeerd gebruik, normale vervaging of normale slijtage van de productmaterialen. 

• Luiers gekocht Pre-Loved/Second Hand 

• Geurproblemen, vlekken of ammoniakschade als gevolg van een onjuiste wasroutine

• Verkeerd onderhoud (langdurig inweken, bleekmiddel of wasverzachter gebruiken, luiers voor langere tijd buiten laten staan, gebruikte luiers niet wassen) 

• Krimpen in natuurlijke vezels (biologische hennep/bamboe-katoen zal krimpen - lees de productbeschrijvingen voor meer informatie ) 

• Onopzettelijke schade aan de schaal (PUL-delaminatie door wassen op hoge temperatuur, overmatige beschadiging door de zon door drogen, drogen in de droogtrommel, gaten en scheuren) 

• Onopzettelijke schade aan inzetstukken (gaten en scheuren inclusief door niet-conforme wasroutines, wassen boven 60 graden, weken gebruik van niet-stofveilige luiercrème) 

• Elke vorm van modificatie, zoals reparaties of aanpassingen 

• Gebruikelijke slijtage (pluisjes, haken, vervaging, vlekken, klittenband opkrullen, bobbelen, verlies van pluis na verloop van tijd, pluisjes, geleidelijk loskomen van elastiek na verloop van tijd, dunner worden van stof na verloop van tijd) 

• Kleurverloop 

• Voor stoffen maandverband: de bovenstaande plus siliconen kralen klevende slijtage (waardoor de kralen optillen of loskomen van het artikel). 

• Elk gekocht product dat specifiek geen garantie of omruiling op dat specifieke product vermeldt. Eventuele fouten worden in dit geval op de productpagina vermeld.

 

Alle items moeten worden teruggestuurd naar Bottomz Up om te worden geïnspecteerd en te worden beoordeeld onder de voorwaarden van de garantie. 

Bottomz Up dekt de kosten om het artikel/de artikelen te retourneren als dit binnen 90 dagen na aankoop is. Na 90 dagen is de klant verantwoordelijk voor het dekken van de verzendkosten.

 Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zal Bottomz Up het artikel of de artikelen repareren of vervangen en ze onmiddellijk naar u terugsturen. Houd er rekening mee dat vervangingen een andere print/ontwerp kunnen hebben dan die van de oorspronkelijke aankoop, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad, maar dezelfde winkelwaarde hebben. Indien een alternatief product moet worden geleverd, wordt dit zoveel mogelijk overeengekomen tussen Bottomz Up en de koper.

​

​Artikelen die onder de garantie zijn gerepareerd of vervangen, vallen onder deze garantie vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum (niet de datum waarop de reparatie/vervanging is uitgevoerd).

 

De beslissing van Bottomz Up over een garantieclaim is definitief.

​

bottom of page